Local en VENTA (Ref. 13)

208.000
Superficie: 122 m²
Baños: 1
Local a peu de carrer de 122 m2 situat en carrer tranquil, a prop de tots els serveis. Consta de doble sortida de fums, un lavabo, aigua i llum. Local ideal per a qualsevol tipus de negoci.
Consulta'ns!

IMPOSTOS NO INCLOSOS EN PREU

Gestionem confiança
Si creieu que aquesta o una altra de les nostres ofertes s'ajusta a les vostres necessitats, contacteu amb nosaltres sense cap compromís. Ampliarem la informació, respondrem als vostres dubtes i, si és del vostre interès, us acompanyarem en el procés de compra, assessorant-vos en tot moment i posant a la vostra disposició els nostres millors professionals. Som experts en gestió d'hipoteques i us podem aconseguir les condicions més avantatjoses.
També disposem d'un ampli ventall de col·laboradors que us poden ajudar en qualsevol qüestió posterior a la compra, des de reformes, trasllats i seguretat, fins a assegurances, administració de comunitats i fins i tot gestió de lloguers, si aquest és el vostre projecte.
A Sisquella vetllem pel vostre patrimoni amb solucions a la mida de les vostres necessitats. Us estalviem temps, recursos, preocupacions i, en especial, sorpreses.


Local a pie de calle de 122 m2 situado en calle tranquila cerca de todos los servicios. Consta de doble salida de humos, un aseo, suelos de terrazo, agua y luz. Local ideal para cualquier tipo de negocio.
¡Consúltanos!

IMPUESTOS NO INCLUIDOS EN PRECIO

Gestionamos confianza
Si cree que esta u otra de nuestras ofertas se ajusta a sus necesidades, contacte con nosotros sin ningún compromiso. Ampliaremos la información, responderemos a sus dudas y si es de su interés, le acompañaremos en el proceso de compra, asesorándole en todo momento y poniendo a su disposición, a nuestros mejores profesionales. Somos expertos en gestión de hipotecas y podemos conseguirle las condiciones más ventajosas. También disponemos de un amplio abanico de colaboradores que pueden ayudarle en cualquier cuestión posterior a la compra, desde reformas, traslados y seguridad, hasta seguros, administración de comunidades e incluso, gestión de alquileres si ese es su proyecto.
En Sisquella velamos por su patrimonio con soluciones a la medida de sus necesidades. Le ahorramos tiempo, recursos, preocupaciones y en especial, sorpresas.